Szalad az idő :)

a két centiből egy

Jelenlegi olvasók

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • danimonka: Szia Mariann, annyira kedves vagy! Konkrétan meghatódtam! Nagyon jól esett amit írtál! :) Azt hisz... (2010.09.06. 23:20) kukucs
  • mariann49: Szia, én párszor kommenteltem,nem tudom,emlékszel-e? Londonban élek,van 3 felnott gyerekem,és nagy... (2010.08.25. 22:37) kukucs
  • anyamadár: Még mindig várjuk a híreket :) ti csak rendezkedjetek, dolgozzatok, pakoljatok meg minden, aztán í... (2010.07.21. 21:11) Minden rendben!
  • danimonka: @ilga: köszi :) a bútor persze relatíve sok/nagy meg minden :) de a boltnyitás nem rossz ötlet :) ... (2010.06.15. 22:50) Minden rendben!
  • anyamadár: Várom, várom a híreket, hogy sikerült a költözés, Zsombi hogy bírja? Dani? TEEE? :) (2010.06.13. 11:29) Minden rendben!
  • Utolsó 20

Képes eseménynaptár

Blog- és honlapajánló

Reklám

Pyry konyhája
Egy megbízható blogszakácskönyv
Göncölszekér
Versmegzenésítés biztos forrásból
Írka-firka együttes
Ír, skót zene kedvelőinek Budapestről

Tudomány

Akciós potenciál
Biológia mindenkinek
Kritikus biomassza
Egy remek tudományos blog szintén mindenkinek
A béka marad
Biológiával kapcsolatos tévhitek, félismeretek tisztázása

Mindennapok

Eszti blogja
Taiwan-ról
Pyry blogja
Salt Lake City és az USA magyar szemmel
Egy őrült könyvelő
Ypszi blogja
Szemrevaló
Könyv- és filmajánló Ypszitől
Christine
Angliából
Gyermekszoba
Hasznos ötletek blogja
Bonca emlékei
Edinburgh-ról
Anyamadár blogja
Dél-Angliából

kiképzőiskola stressz ellen

2009.10.31. 00:55 :: danimonka

     ... legalább is próbálom erről az oldaláról felfogni... persze sikertelenül. Valahol reménykedtem, hogy visszatérésem után - főleg, hogy patikát kaptam és nem rakdide-rakdoda helyettesnek vesznek - nem lesznek olyan esetek, szituációk, mint a szülés előtt, vagy legalább minimálisra csökkennek. Hát nem. Eléggé lebénító azzal a "na, ebből elegem volt" érzéssel viszonyulni az egészhez, miközben - jelenleg - nem ugrálhatok. A szabadságomról van szó. Augusztusban kinyomoztam, hogy hogysmint merre mennyi (illetve a mennyit csak magam számolgattam, foglamam sincs pontosan mennyi jár, mert nem kaptam megerősítést róla), meg azt is hasznos tudni, hogy 3 hónappal előbb kell szólni. (Ez utóbbi szabály inkább figyelmeztetésül szolgál. Mondjuk szokatlan, de nem rossz, ha minél előbb eldönti valaki: legalább valami biztos az itteni körülmények között... vagy nem) Szóval szeptemberben elfaxoltam a "holiday form"-ot. Semmi válasz, reakció. Jó. Gondoltam, szuper, akkor minden rendben (óh, én balga lélek, hát nem tanulok az eddigi tapasztalataimból??!!) Másrészről van ezer dolgom bent, bár tudom, ez az én egyéni (tényleg egyéni?) szociális problémám. Naszóval. Ma jött egy ímél (belső neten, cégen belül) a novemberi beosztásról. Persze nem volt benne a szabim (értsd: úgy volt elkönyvelve, hogy dolgozok...). Kissé feszült lettem (bezzeg ekkor már előjöttek a régebbi tapasztalatok... a fene). Hívom Davidet (most ő az OSM, operational support manager, vagyis a területi vezető jobbkeze, aki Paul volt még régen). Halovány f..ogalma se volt arról mi a problémám. Iszonyú ideges lettem. Na, ilyenkor van az, hogy képtelen vagyok angolul beszélni. Szóval klassz helyzet. Kértem Kim segítségét, aki látta rajtam, hogy elkezdtem a "10-ig számolást". Miután Kim elmagyarázta neki a helyzetet, azt mondta neki David, hogy ez a november 24-i dátum túl közeli, szerezzek magam helyett locum-ot (külsős helyettest) MIVAN??? Erre még Kim is egyből azt reagálta, hogy azért ez egy kissé kivitelezhetetlen, mivel oly' sok embert nem ismerek... főleg nem locum-ként dolgozó gyógyszerészeket (jééé). Angol hidegvérrel megtárgyalták, hogy elfaxolom mégegyszer a papírt (rögtön faxoltam a januári szabimat is, mivel anno már 1x azt is elküdtem...) Kb fél óra múlva megszólalt bennem a kütyü: mi van, ha ez sem érkezik meg valamilyen rejtélyes módon? (megj: minden faxolásnál kinyomtat egy bizonylatot, ami percre pontosan jelzi, hogy mikor, hova lett faxolva és hogy megkapta-e a célszemély (akarommondani a célszám. Most áldottam az eszem, hogy ezeket a papírokat elraktam hozzátűzve a nyomtatványokhoz) Újfent hívom Davidet, aki autóban ült épp (ezt úgy közölte velem, mintha tudnom kellett volna, amikor megerősítést kértem, hogy MOST megérkeztek-e a papírok...) Nagynehezen közölte, hogy most megy vissza az irodába és akkor megnézi, majd visszahív. Nem érkeztek meg... (eszembejutott az az eset, amikor szintén nem találták a papírjaimat (ami pénzvisszaigénylést tartalmazott - helyettesek kérhetnek üzemanyagpénzt) és hónapok után, folyamatos zaklatásaimra találták meg: valami fénymásológép mögé becsúszva... ) A jelenlegi helyzet, hogy David eljön hétfőn a papírokért. Tudom ne sírjon a szám stb, de akkor is elegem van. Szép hétfőnk lesz: pont jön a dán lány, jön egy másik patikából egy asszisztens, aki Kim-et fogja helyettesíteni amíg Kim szabin lesz (Egyiptomba megy az élettársával) és jönni fog egy másik asszisztens, aki Chrissie helyett kerül ide. Ketten szoktunk lenni, néha még egymásnak is útban vagyunk, annyira pici ez a patika, most meg leszünk 7-en! Atyaég, mi lesz itt. Mindegy, valahogy csak túléljük.

Nem is emlékszem, hogy írtam-e, hogy Chrissie felmondott és most hogy betanítottuk (amennyire lehetett) pont Kim nyaralása előtt lép le. Szóval jól benne maradtam a slamasztikában. Nem akarok bunkó lenni, de egy icipicit még így is örülök. Chrissie nagyon gáz volt, rengeteget hibázott és állandóan javítgatni kellett (Azt mondom, hogy csak az nem hibázik aki nem is dolgozik, de ez sok volt). Pl 3 dobozzal tartoztunk a betegnek, erre rendelt 2-t. 75 microgrammos tapasz helyett a 100-asat rendelte meg. Nekem az volt a legdurvább, amikor EGY beteg nevére csinálta meg a címkéket, miközben az egyik recept a férjéé volt. Baromira megijedtem, mert majdnem kiadtam, csak véletlenül tünt fel, hogy jé, különböző a születési dátum... Ma lett volna az utolsó napja, de nem jött be... (ilyenkor valakit szerezni kell, aki bejön 1 órára, amíg Kim ebédszünetét lefedi).

Pánikszerű kapcsolatépítésbe kezdtem. Leeds-ben élő magyarokkal vettem fel a kapcsolatot és vannak babások, kisgyerekesek is. Talán sikerül találkoznunk.

Melyek a fáradtság fokozatai? Az, hogy mondom Daninak megyek kezet mosni, majd azt veszem észre hogy mosom a fogam kétségkívűl szignifikáns (pfff). Vagy reggel a zsömlére szórom a kakaóport a még mikróban melegedő tej helyett. Átmentem gépi üzemmódba. Viszont ez nem igazán kedvező a munkámat tekintve... Pedig itthon szó szerint semmit nem csinálok, mert Dani mindent kézben tart. Legfeljebb besegítek neki. Mondjuk mindig is 3x annyit szerettem volna csinálni, ergo nincs változás a "semmire nincs időm" érzéssel...

Azt hiszem jobb ha megyek aludni. Úgy se jön most (...) értelmes gondolat belőlem. 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://danimonka.blog.hu/api/trackback/id/tr81488074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2009.10.31. 01:41:58

Szegénykém :(

Gondolom fejbeversz egy serpenyővel, ha azt mondom lazíts, és próbálj egy kicsit lazábban hozzáállni..mert így be fogsz kattanni :(

ChristineK · http://christine-jartamban-keltemben.blogspot.com/ 2009.10.31. 08:41:07

Remelem sikerul azt a szabit kivenned. Nagyon rad fer a pihenes.

Edinbogyo 2009.10.31. 23:15:42

Kar, hogy messze laktok tolunk:(
Amugy nekem az a tapasztalatom, hogy ha a nyakukra jarsz (a fonokoknek), akkor az udvarias maz moge bujasbol lassan (naaagyon lassan, sokadjara) eljutnak oda, hogy tenyleg foglalkozzanak a problemaddal, szoval en a helyedben hajtogatnam az igazam (elkuldted a papirt idoben, bizonyitani tudod, es jar a szabi, oldjak meg).

danimonka 2009.11.01. 00:07:12

@Ziebi: nem vagyok én olyan erős :) meg egy kicsit messze vagy innen (így könnyű) :)))

@ChristineK: szerintem is (bár ez őket nem érdekli, de engem meg ők...)

@Edinbogyo: egyetértek, csak az a baj, hogy ezek a nyakrajárások baromira kiszívják az ember erejét... szerintem pont erre játszanak (jelentem nem vagyok paranoiás, engem tényleg üldöznek), hogy az ember beleunjon és feladja... Mindenesetre én nem fogok bemenni azon a 4 napon az tuti. Biztos, hogy meg tudják oldani, csak egy kicsit most dolgozniuk kell...

Edinbogyo 2009.11.03. 12:32:34

Kerunk kepeket a felallasrol;) hogy megy neki?Bodzanak kb 5-7 napba telt, mire rajott, hogy kell leulni, addig mindig ketsegbeesett, amikor elfaradt az allasban:)

danimonka 2009.11.07. 01:15:58

@Edinbogyo: oké, lesznek, csak el kell jutnom odáig. Zsomi is csinálni ilyet azóta :) de nagyon élvezi, hogy fel tud állni, hatalmas vigyor, óvatos rúgózások és duma kíséri :)

anyamadár · http://atmenetiallapot.freeblog.hu/ 2009.11.09. 19:30:20

Éééédesem, bársak tudnák valami okosat mondani, vagy csak átugrani egy nagy ölelgetésre!!!
Nagyon kis vagány lehet ahogy Zsomi áll! :) Gratula :)))
süti beállítások módosítása