Szalad az idő :)

a két centiből egy

Jelenlegi olvasók

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • danimonka: Szia Mariann, annyira kedves vagy! Konkrétan meghatódtam! Nagyon jól esett amit írtál! :) Azt hisz... (2010.09.06. 23:20) kukucs
  • mariann49: Szia, én párszor kommenteltem,nem tudom,emlékszel-e? Londonban élek,van 3 felnott gyerekem,és nagy... (2010.08.25. 22:37) kukucs
  • anyamadár: Még mindig várjuk a híreket :) ti csak rendezkedjetek, dolgozzatok, pakoljatok meg minden, aztán í... (2010.07.21. 21:11) Minden rendben!
  • danimonka: @ilga: köszi :) a bútor persze relatíve sok/nagy meg minden :) de a boltnyitás nem rossz ötlet :) ... (2010.06.15. 22:50) Minden rendben!
  • anyamadár: Várom, várom a híreket, hogy sikerült a költözés, Zsombi hogy bírja? Dani? TEEE? :) (2010.06.13. 11:29) Minden rendben!
  • Utolsó 20

Képes eseménynaptár

Blog- és honlapajánló

Reklám

Pyry konyhája
Egy megbízható blogszakácskönyv
Göncölszekér
Versmegzenésítés biztos forrásból
Írka-firka együttes
Ír, skót zene kedvelőinek Budapestről

Tudomány

Akciós potenciál
Biológia mindenkinek
Kritikus biomassza
Egy remek tudományos blog szintén mindenkinek
A béka marad
Biológiával kapcsolatos tévhitek, félismeretek tisztázása

Mindennapok

Eszti blogja
Taiwan-ról
Pyry blogja
Salt Lake City és az USA magyar szemmel
Egy őrült könyvelő
Ypszi blogja
Szemrevaló
Könyv- és filmajánló Ypszitől
Christine
Angliából
Gyermekszoba
Hasznos ötletek blogja
Bonca emlékei
Edinburgh-ról
Anyamadár blogja
Dél-Angliából

rosszul esik

2010.03.13. 00:22 :: danimonka

Őszinte leszek. Nagyon nem tudom hova tenni, ha valakitől kérdezek valamit (itt most konkrétan szakmabeli ügyintézésről) és válaszra se méltat ... látom, hogy az illető belépett, sőt el is olvasta az üzenetem (igen, az iwiwen) és annyit nem tud odaböffenteni, hogy pl. most nem ér rá, vagy nem tudom, vagy menj a francba. Hogy miért zavar ez? Mert tőlem távol áll az ilyen. Lehet, hogy nekem is így kellene viselkednem és nem reagálni azokra az üzenetekre, ímélekre akik tanácsot kérnek (ismeretlenek!)? Lényegében mindegy. Maradok az a hülye szerencsétlen, aki amint meglátja, hogy írtak neki, kérdeztek tőle, rögtön válaszol... 

Maradok tisztelettel...

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://danimonka.blog.hu/api/trackback/id/tr631835802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.03.13. 18:12:38

Ne vedd magadra drága! Vannak ilyen emberek, akiknek nem fontos ez.. neked igen, de ettől nem te vagy kevesebb, sőt, szerintem inkább több. Legközelebb írd bele, hogy fontos, és ahogy tud reagáljon, ha nem tud rögtön, akkor is vmit.. ha ezek után is ugyanilyen, akkor tényleg vele van a gond...

Szóval emiatt ne legyen rossz kedved! Vagyis legyen.. 5 percet adok rá!

:)*

anyamadár · http://atmenetiallapot.freeblog.hu/ 2010.03.14. 01:30:09

Ne szomorodj el! Nem tudom ez vigasztal-e de én csomószor járok úgy, hogy megnézem a méleket, vagy az üzeneteket és közbejön egy gyerek aki épp szomjan akar halni, vagy fel kell kapcsolni a villanyt neki, vagy felébred és rögtön éhes és így félbeszakad amit csinálok.
Egész nap a fejemben lötyög, hogy jajj válaszolnom kéne, de mire odakerülök a géphez már hullafáradt vagyok és nem tudom megválaszolni rosszabb esetben hetek múlva találom meg a már elolvasott de meg nem válaszolt levelet - mert ugye akkurátusan bepakolom a kész mappába miközben írom a választ ami ugye nem készül el valaki/valami miatt.

Reméljük csak ilyesmi történt itt is és nemsokára tisztázzátok! :)

PUSZI és ne idegeskedj! :D

danimonka 2010.03.14. 11:40:02

@Ypszi: beleírtam, hogy fontos... hát ez van. 5 perc, hűha.. :D

@anyamadár: ilyen ímélre, üzenetre - szerintem - te válaszolnál... nem azt mondom, hogy miért nem válaszol azonnal. Konkréten november óta várom a választ, szóval ha a "hetek múlva" a rosszabb eset, akkor ez mi? Elhiheted, hogy belekalkulálok minden "zavaró" tényezőt (náluk is kisbaba van, de van fogalmam róla, hogy ez mekkora elfoglaltsággal jár.(és ezt most nem pejoratívan értettem...) sőt, már az is megfordult a fejemben, hogy biztos nem tudja hogy kell válaszolni...pfff... mindegy. Mivel nincs semmi kommunikáció, így nehézkes tisztázni...

Ziebi 2010.03.15. 01:44:27

Valamiért nem ment el amit írtam pár napja...a lényege ugyanaz volt amit Ypszi írt. Kár bele a kesergés :)*

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.03.19. 00:00:14

@danimonka: az van tudod, hogy az, hogy fontos, az nem elég.. bele kell írnod, hogy "léci mindenképp válaszolj du 5-ig, csak hogy tudjam...blabla.." mert különben egyrészt elfelejtheti, emberből van, na.. másrészt így aztán tényleg hibáztathatod majd, jogosan :)

De a lényeg az, hogy magadra semmiképp se vedd!

Mondja ezt az, akit fejbedobtak a keletiben egy vajaszsemlével, és 3 napig sírt, mert hogy miért fáj idegen embereknek az ő létezése.... de azért okosat tud ám másoknak mondani! :))

danimonka 2010.03.19. 01:05:25

@Ypszi: nem akartam sürgetni, meg nem olyan jellegű volt a kérdésem. Mindegy. Túlélem :P
Jaaaj, nem mondod?! Én dettó ilyen vagyok, bár "javulóban" van a helyzet, de szerintem ilyen maradok (írni akarok majd róla, pont aktuális és idevaló egy esetünk. Annyit árulok el, hogy autó+tojás)...

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.03.19. 01:10:14

@danimonka: az autó-tojci kombóból, na meg hogy ángliusok között éltek, kiraktam a nagy eszemmel a vandalizmus szót, mivel odaát divat a fiatalok körében a dobálás, rongálás, törés-zúzás-gyújtogatás :/
Remélem tévedek...

Éld is túl amúgy, tudod ilyenkor felesleges is filózni ezeken. Én ezért szoktam odaírni azt, h eddig v addig írjon vissza mindenképp, mert akkor simán haragudhatok rá, ha nem teszi meg, mert tudja, nem mondhatja, h nem tudta h sürgős és várom a visszajelzést.. Na, viszont ha írom, és mégsem, akkor persze jön a gondolkodás, hogy de hát tudja, akkor miért nem? Hú, biztos direkt csinálja, hogymáshogy, szóval velem van a baja, stbstb :)) de igyexem én is javulni, csak azért jól tudod, ez nem olyan könnyű :)
süti beállítások módosítása