Szalad az idő :)

a két centiből egy

Jelenlegi olvasók

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • danimonka: Szia Mariann, annyira kedves vagy! Konkrétan meghatódtam! Nagyon jól esett amit írtál! :) Azt hisz... (2010.09.06. 23:20) kukucs
  • mariann49: Szia, én párszor kommenteltem,nem tudom,emlékszel-e? Londonban élek,van 3 felnott gyerekem,és nagy... (2010.08.25. 22:37) kukucs
  • anyamadár: Még mindig várjuk a híreket :) ti csak rendezkedjetek, dolgozzatok, pakoljatok meg minden, aztán í... (2010.07.21. 21:11) Minden rendben!
  • danimonka: @ilga: köszi :) a bútor persze relatíve sok/nagy meg minden :) de a boltnyitás nem rossz ötlet :) ... (2010.06.15. 22:50) Minden rendben!
  • anyamadár: Várom, várom a híreket, hogy sikerült a költözés, Zsombi hogy bírja? Dani? TEEE? :) (2010.06.13. 11:29) Minden rendben!
  • Utolsó 20

Képes eseménynaptár

Blog- és honlapajánló

Reklám

Pyry konyhája
Egy megbízható blogszakácskönyv
Göncölszekér
Versmegzenésítés biztos forrásból
Írka-firka együttes
Ír, skót zene kedvelőinek Budapestről

Tudomány

Akciós potenciál
Biológia mindenkinek
Kritikus biomassza
Egy remek tudományos blog szintén mindenkinek
A béka marad
Biológiával kapcsolatos tévhitek, félismeretek tisztázása

Mindennapok

Eszti blogja
Taiwan-ról
Pyry blogja
Salt Lake City és az USA magyar szemmel
Egy őrült könyvelő
Ypszi blogja
Szemrevaló
Könyv- és filmajánló Ypszitől
Christine
Angliából
Gyermekszoba
Hasznos ötletek blogja
Bonca emlékei
Edinburgh-ról
Anyamadár blogja
Dél-Angliából

zagyvaságok

2010.04.02. 00:46 :: danimonka

 Azt hiszem, most az lenne a legjobb, ha konkrét tényeket közölnék mi minden történt/nik mostanság. Mégpedig azért, mert kissé össze vagyok kavarodva érzelmileg... kissé. Nem. Nagyon.

1, a bojler azóta is folyamatosan kikapcsol. Valószínűleg valahol egy mikrorepedés lehet ahol szökik a víz (és el is párolog) mert a nyomás szépen, stabilan csökken. Legutóbb a szerelő már betanította Danit, szóval bevetünk mindent az újraindítás céljából (értsd: vízet engedünk a rendszerbe, hogy a nyomást emeljük). Jelenleg a tulaj és a szerelő várnak arra az alkatrészre (az alsó csőrendszer) amit ki akarnak cserélni és kb 3 héttel ezelőttre ígértek nekik.

2, szóltam Samnek (a tulaj), hogy májusban költöznénk

3, ma felmondtam a munkahelyemen. 

4, jó lenne egy (kettő?) bucsúbuli (mi van velem?)

5, Zsomi még zabálnivalóbb mint valaha, kivéve amikor az akaratát gyakorolja és úgy érzem (upssz) hogy hallláskárosodást szenvedek a sikításától/üvöltésétől/ordításától. A kis gané' imádnivaló. (Persze megint nem tudtuk megállni, ui. Zsomi anyukájának (igen, nekem) fájt a foga egy hintalóra (valami egyszerű, nem kell nagy dologra gondolni) és hát ha ló nem is, de egy rénszarvas összejött)  :))) Szóval így szarvagolunk:

Ááá, nem megy. Pedig tudom, hogy egyenlőre nem fogom tudni megfogalmazni azt, ami bennem van. De ezt le kell írnom (persze dícsekedni akarok). Szóval ma jött be Steve, a főnököm, hogy megbeszéljük a felmondásom. Akkor még nem tudta a részleteket és mivel tud a Kimmel való problémáról elég feszengve indult az egész, mert az egésznek olyan színezete volt, mintha jobb ajánlatot szeretnék kicsikarni... (Karácsony előtt kértem, hogy ha van mód rá, akkor helyezzenek át máshova... nem volt, de nem hiszem, hogy nem lehetett volna). Szóval a lényeg, hogy megdöbbent, hogy hazaköltözünk. Hozzá kell tennem, hogy Steve-nek nem kellene önbizalomnövelő tréningen résztvennie, van neki abból bőven, de szerintem teljesen normálisan (na ezt megfogalmaztam). Érdeklődött, hogy vannak-e patikahálózatok Magyarországon :) meg mindazt a szokásos dumát elmondta, hogy a jövőben ha érdekelne állás és ő itt lesz, akkor hívjam nyugodtan. Viszont amiért most a fél világot meg tudnám ölelni, az az volt, hogy teljesen korrekt stílusban meg lettem dícsérve :o bizonyám. És ez azért nagy szó nekem, mert 1, Steve nem néz ki dícsérgetősnek 2, annyira nincs visszajelzés arról, hogy jól csinálom-e amit csinálok, hogy nem számítottam erre (bezzeg a negatívról van: pl ha rossz gyógyszert kap a beteg és - jobb esetben - visszahozza. Na erről rögtön tudok és jelenthetem is). Igaz, pont most volt egy nagy ellenőrzés (audit, egy nő jött és aprólékosan ellenőrizte a készletünket, egyeztetve a géppel, meg mindenmást. Már hetekkel ezelőtt kaptuk a hívásokat (akik ezekkel foglalkoznak), hogy ennek sikerülnie kell, muszáj, megyünk segítünk stb stb. És sikerült (ami, hogy korrekt legyek, Kimnek is köszönhető), aminek nem is éreztem addig a súlyát (én csak tettem ami tőlem telt) amíg most a Steve-vel folytatott beszélgetés kapcsán olyan summát levágott az eddigi munkámról, hogy lestem (és pozitívaaan! jólvanna, bocsánat, csak most oda meg vissza vagyok). Tudom, hogy vannak, akik a jóhírnév miatt kedvesek (de legalább amiatt azok). Szóval jólesett. 

Minden hullámnak van hegye meg völgye. Most örülök a hegynek amíg tart és addig is megölelgetem a felhőket. 

(Igen, szomorú is vagyok (ami meglepő egy kicsit), meg örülök is. De legfőkébb be vagyok tojva. A betyár, megint egy nagy változás... nem vagyok normális (mondjuk ez nem újdonság).

Jól van, újra elolvastam a bejegyzés címét :)))

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://danimonka.blog.hu/api/trackback/id/tr401888425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2010.04.02. 09:21:04

Jaj hát ezért akartál velem beszélni, én meg nem voltm...gratulálok és büszke vagyok rád. :)
Zsomi meg halál aranyos ahogy szarvagol :)))

danimonka 2010.04.02. 22:56:08

@Ziebi: csak bekukucskáltam hozzád, de semmi baj, van elég elfoglaltságod (főleg most) :)))
Köszi :)
Azt bírom, ahogy Zsomi a maga nyelvén szól nekünk, amikor fel akar ülni rá :)

Edinbogyo 2010.04.03. 23:15:02

Hazakoltoztok?Szoval ezert elado a kocsi :) jo ez a szarvas:)

ilga 2010.04.04. 23:38:55

Lovasnemzet a magyar... :-)
Herceg - fehér ló helyett piros rénszarvason... A fehér ló Szvatopluk óta amúgy is gáz... :-)
Betegek ezek az angolok: van-e patikahálózat Mo-on (?!, nem, gyógyfüvekkel nyomjuk, van az a magasra növő, de azért letartóztatnak, meg van a sárkányellensárkányfű, mellesleg hentes sincs, nyereg alatt puhítjuk a lovat...), meg ez a piros rénszarvas... S ha majd elviszitek Zsomit állatkertbe, vagy az erdőben lát egy agancsos állatot, nem fogod meggyőzni, hogy rszarvas, mert nem piros...
A büszkeséged jogos, s emiatt ne szabadkozz! Jól eshet a visszajelzés, s a felhőkről láthatod a házatokat is! :-)
Izgi lesz az itthon, de nagyon szurkolunk!
(Valaki már megdicsérhetne engem is... :-P )
A búcsúbuli hogy megy majd? Tudok egy táncos-komikust, most épp szabad, valami Ferenc... Van videó a lejtéséről a youtube-on... Gáz... :-)

danimonka 2010.04.06. 23:52:50

@ilga: hű itt 2 dolgot jobban ki kell fejtenem.
1, a rénszarvas echte svéd állampolgársággal rendelkezik, ui. ikeából való :) szóval a színe miatt északabbra menj :)))
2, a patikahálózat alatt a multicéget értette. Tehát 1 tulaj=50-100 gyógyszertár vagy legalább is sok (a függetlenek nem tartoznak hálózathoz vagy lánchoz: 1 tulaj=1 patika (vagy 2 vagy kevés).
Köszi a szurkolást, szerintem ránk fér (vagy legalább is rám. Dani elég jól elvan)

Ilga, ügyes vagy! ;) :P
süti beállítások módosítása