Szalad az idő :)

a két centiből egy

Jelenlegi olvasók

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • danimonka: Szia Mariann, annyira kedves vagy! Konkrétan meghatódtam! Nagyon jól esett amit írtál! :) Azt hisz... (2010.09.06. 23:20) kukucs
  • mariann49: Szia, én párszor kommenteltem,nem tudom,emlékszel-e? Londonban élek,van 3 felnott gyerekem,és nagy... (2010.08.25. 22:37) kukucs
  • anyamadár: Még mindig várjuk a híreket :) ti csak rendezkedjetek, dolgozzatok, pakoljatok meg minden, aztán í... (2010.07.21. 21:11) Minden rendben!
  • danimonka: @ilga: köszi :) a bútor persze relatíve sok/nagy meg minden :) de a boltnyitás nem rossz ötlet :) ... (2010.06.15. 22:50) Minden rendben!
  • anyamadár: Várom, várom a híreket, hogy sikerült a költözés, Zsombi hogy bírja? Dani? TEEE? :) (2010.06.13. 11:29) Minden rendben!
  • Utolsó 20

Képes eseménynaptár

Blog- és honlapajánló

Reklám

Pyry konyhája
Egy megbízható blogszakácskönyv
Göncölszekér
Versmegzenésítés biztos forrásból
Írka-firka együttes
Ír, skót zene kedvelőinek Budapestről

Tudomány

Akciós potenciál
Biológia mindenkinek
Kritikus biomassza
Egy remek tudományos blog szintén mindenkinek
A béka marad
Biológiával kapcsolatos tévhitek, félismeretek tisztázása

Mindennapok

Eszti blogja
Taiwan-ról
Pyry blogja
Salt Lake City és az USA magyar szemmel
Egy őrült könyvelő
Ypszi blogja
Szemrevaló
Könyv- és filmajánló Ypszitől
Christine
Angliából
Gyermekszoba
Hasznos ötletek blogja
Bonca emlékei
Edinburgh-ról
Anyamadár blogja
Dél-Angliából

ha kidobnak az ajtón, mássz vissza az ablakon

2010.03.12. 23:29 :: danimonka

- Jó napot kívánok, a Z patikából telefonálok, azt szeretném megkérdezni, hogy van-e olyan nevű betegük, hogy  X.Y.

-Pillanat, megnézem. ... Mi a cím? És a születési dátum? (bemondom) Igen, de már nem tartozik hozzánk. (pfff...) 

- Értem. Az lenne a problémám, hogy visszaküldtem önökhöz egy receptet a múlt héten, mert nem volt aláírva. A szállítónk elment érte, de azt mondták neki, hogy már fel lett véve a recept (hülye passzív szerkezet!) Meg tudná mondani, hogy ki vette fel? 

- Itt azt mutatja a gép, hogy nem is adtunk ki vényt az illetőnek. (mégjobban kétségbe esek)

- Értem, ez érdekes. Köszönöm, visszhall. (lerakom)

Közben ezerrel zakatol az agyam, mert muszáj lesz felhajtanom ezt a receptet, mert már kiadtuk, nincs mese, ez kell. A rendelő címe fura nekem (a körzethez tartozik vagy 15 (túl sok)), de ez amit hívnom kellett fura, mert a drogos klinika címe, telefonszáma és ez a recept nem az volt... ami önmagában még semmit nem jelent, de akkor is fura. Ergo a mi gépünkön van beírva rossz rendelő. Viszont én a szállítóval csak oda küldtem (a gépünk alapján) azt a receptet, úgyhogy ott kell hogy legyen. No, essünk neki mégegyszer:

- Jó napot kívánok, ismét a Z patikából telefonálok X.Y. receptjének az ügyében. Én a múlt héten önökhöz küldtem a receptet.

- Kapcsolom a rendelőt  (!!!! Mi van? Most tényleg... akkor kivel beszéltem az előbb???)

Kapcsolják, elmondom immár harmadszor mi a rákfene bajom van. Mire a reakció:

- A beteg felvette a receptet. (Ááááá, nem lehetnek ekkora barmok!)

- Elnézést, az hogy lehetséges? Én egy boritékban küldtem önökhöz a receptet, egy üzenettel, hogy a vényíró (itt akár nővér is lehet, ha megszerezte hozzá a szükséges dolgokat) legyen szíves aláírni és VISSZAKÜLDENI a Z patikába.

(csönd, szöszmötölés) folytatom:

- Akkor elkérhetném a beteg telefonszámát? 

- Nem áll módunkban kiadni ilyen adatot. (ilyennel most találkoztam először. Ui. le lehet ellenőrizni, hogy ki vagyok és miért kérem ezt az infót... Itt most kerekperec visszautasított)

- Akkor legyen szíves hívja fel a beteget, hogy hozza be a Z patikába a receptet.

(susmorgás, szöszötölés a vonal másik végén. Mire hirtelen, hadarva (!) ennyit hallok:

- Holnap postázzuk.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://danimonka.blog.hu/api/trackback/id/tr811835715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineK · http://christine-jartamban-keltemben.blogspot.com/ 2010.03.13. 07:38:39

Kivancsi vagyok tenyleg postazzak e vagy csak le akart razni.

Edinbogyo 2010.03.13. 21:41:01

Nem lep meg:) mely levegoooo;))) jo az uj blogarculat, azt hittem, rossz helyen jarok, hehe:)

anyamadár · http://atmenetiallapot.freeblog.hu/ 2010.03.14. 01:26:48

Ez tényleg: ááááááá kategória :))
Szép tényleg az új blogruha! :D

danimonka 2010.03.14. 11:45:52

@ChristineK: hát nem tudom, tegnap már ezzel álmodtam... mert ez múlt hét hétfőn volt, és a héten nem dolgoztam, szóval holnap derül ki (nem volt erőm felhívni a patikát, hogy megkapták-e...) :S

@Edinbogyo: ehhez már mélylevegő se kellett, csak röhögtem (persze ez is gáz, mert én érzem magam hülyén...)
Ja, a blog... éjjel 3-ig azon szarakodtam, hogy saját képet töltsek fel a felső fejlécre, de csak nem jött össze, úgyhogy ez most félbemaradt... (de amúgy csak a megtévesztés kedvéért. hihi)

@anyamadár: nekem már nem is tudom milyen kategória, de tényleg hozzá lehet szokni! Köszi a dícséretet :) bár nem ez az amit szerettem volna :)
süti beállítások módosítása