Szalad az idő :)

a két centiből egy

Jelenlegi olvasók

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • danimonka: Szia Mariann, annyira kedves vagy! Konkrétan meghatódtam! Nagyon jól esett amit írtál! :) Azt hisz... (2010.09.06. 23:20) kukucs
  • mariann49: Szia, én párszor kommenteltem,nem tudom,emlékszel-e? Londonban élek,van 3 felnott gyerekem,és nagy... (2010.08.25. 22:37) kukucs
  • anyamadár: Még mindig várjuk a híreket :) ti csak rendezkedjetek, dolgozzatok, pakoljatok meg minden, aztán í... (2010.07.21. 21:11) Minden rendben!
  • danimonka: @ilga: köszi :) a bútor persze relatíve sok/nagy meg minden :) de a boltnyitás nem rossz ötlet :) ... (2010.06.15. 22:50) Minden rendben!
  • anyamadár: Várom, várom a híreket, hogy sikerült a költözés, Zsombi hogy bírja? Dani? TEEE? :) (2010.06.13. 11:29) Minden rendben!
  • Utolsó 20

Képes eseménynaptár

Blog- és honlapajánló

Reklám

Pyry konyhája
Egy megbízható blogszakácskönyv
Göncölszekér
Versmegzenésítés biztos forrásból
Írka-firka együttes
Ír, skót zene kedvelőinek Budapestről

Tudomány

Akciós potenciál
Biológia mindenkinek
Kritikus biomassza
Egy remek tudományos blog szintén mindenkinek
A béka marad
Biológiával kapcsolatos tévhitek, félismeretek tisztázása

Mindennapok

Eszti blogja
Taiwan-ról
Pyry blogja
Salt Lake City és az USA magyar szemmel
Egy őrült könyvelő
Ypszi blogja
Szemrevaló
Könyv- és filmajánló Ypszitől
Christine
Angliából
Gyermekszoba
Hasznos ötletek blogja
Bonca emlékei
Edinburgh-ról
Anyamadár blogja
Dél-Angliából

kimmizéria brrrr...

2010.05.01. 01:41 :: danimonka

Nem gondoltam volna, hogy az eddigieknél mégjobban eldurvulnak a dolgok. Múlthét kedden már reggel kiakasztott Kim. De ez már az utolsó csepp volt a pohárban... (Nem akarok senkit se fárasztani a részletekkel, rövidre fogva: szimplán megmásította (megint) azt, amit pár nappal azelőtt mondott és ráadásul rámfogta az egészet, mindezt olyan stílusban, hogy még mindig kiráz a hideg ha eszembejut. Ettől annyira kibuktam, hogy képtelen voltam vele egy légtérben maradni...) Hívtam a koordinátort, hogy tudna-e valakit ideküldeni, meg hívtam Steve-t, hogy a maradék 9 napban mehetnék-e máshova, akár cserével vagy nekem tökmindegy hogy, csak ne kelljen ebbe a brancsba mennem. Nem örültem, hogy ilyeneket kértem, de ez már extrém eset volt. Akkor már olyan állapotban voltam, hogy mindketten rögtön intézkedtek, iszonyú rendesek voltak és már aznap délután máshova mehettem. Annak a nőnek VALÓBAN kezelésre kellene mennie, nem szódobálásból mondom... Az azóta eltelt munkanapokat olyannak érzem, mintha regenerálódáson mennék keresztül (csak egy példával élve: le vagyok döbbenve, hogy milyen jó hangulat lehet egy munkahelyen! Teljesen elszoktam ettől...) Az élet paradoxona, hogy szinte ugyanazokba a patikákba kerültem vissza, mint a "gyesem" előtt, vagyis ahol nagypocakkal voltam (van olyan hely, ahol az egyik asszisztens is babát várt, akkor majdnem egyidőre voltunk kiírva és azóta (2008 nov) nem is találkoztunk! Ráadásul így el is tudok köszönni ezektől az emberektől, akik között sok szimpatikus van és örülök, hogy még találkozhat(t)unk. Sőt (még tudom tetézni), a különböző helyeken tudtam mutatni hasznos dolgokat, amiket ők pont nem tudtak (meg ők is nekem, amiket majd megmutathatok máshol). Aztán volt, hogy kisegíthettem Gemmát (koordinátor), mert - bár kicsit húztam a fogam, de - felajánlottam, hogy maradok este 8-ig azon a helyen, ahova aznap küldött (elég kemény volt 9-re mentem és akkor még úgy volt, hogy 5-ig maradok, ezen csodálkoztak az ott dolgozók, mert a vezető csak 4-ig tudott maradni (amiről Gemma megfeledkezett), szóval senki nem lett volna 5-8-ig). Ma pénteken meg egy - számomra teljesen - vadiúj patikában voltam, egyetlen hátránya, hogy baromi messze van tőlünk (1 óra autóval, több dugóval megspékelve), viszont - kiérve Bradfordról - a táj gyönyörű, nagyon hangulatos kisváros (Ilkley) és a csapat is nagyon jó. A patika vezetője kenyai származású fiatal srác és még ő is hallott Kimről... (most hétfőn munkaszüneti nap, azt terveztük, hogy elmegyünk Ilkley-be kirándulni, majd készítek jó sok képet). Hétfőn meg kedden pedig a szemközti patikába voltam beosztva, nagyon nagyon fura volt újra itt lenni (csak ha valaki nem olvasta esetleg, itt kezdtem anno... régen, vagy leaglább is nekem oly' régnek tűnik... akkora a változás. Itt volt az, hogy az első pár percben kb sikítva rohantam volna ki a patikából...)  hehe :))) Naszóval, mivel túlóráztam egy jóadagot, ezért szabadnapot kaptam, így oldalt a visszaszámlálóm nem a teljes valóságot mutatja... össz-vissz 2 napom maradt, (azok is rövidebbek, mert 7-7 órásak) és ez hihetetlen. Nem tudom miért...

... és még mindig nem kezdtünk el pakolni...

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://danimonka.blog.hu/api/trackback/id/tr771965739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.05.01. 02:19:07

Jajdejó! Már hogy a végére nem Kimtől kell indulnotok, hanem kicsit lenyugodhatsz. Szerintem azé lett még hülyébb, mert elmész. Lehet hogy így jelzi, hogy hiányozni fogsz neki. Tudod, oviban is annak húzták meg a haját, meg rúgtak a bokájába, akiket kedveltek:)))

ilga 2010.05.02. 01:18:55

Jah, lehet, hogy kezd bevillanni az agyába, hogy veled milyen jó volt, mert annyi mindent megtettél helyette, s kézben tartottad az ügyeket... Persze lehet, hogy mi vagyunk nagyon megengedőek, s szimplán egyre marhább a csaj...
Viszont nagyszerű, hogy az uccsó napokat ilyen idilli helyzetben töltheted - és persze kicsit fájó is, azért, egyrészt amit írtál is: lehetett volna ilyen is, másrészt mert ezek jó élmények, s így talán egy csöppet nehezebb lesz odahagyni ezt.
Amúgy nem gáz, hogy még nem csomagoltok, de így valószínűleg éjt nappallá téve kell elvégezni az utolsó (vagy előtti) napon, illetőleg a ffiaknak is igencsak be kell dobniuk magukat - hát, hajrá, Zsomi és Danó! :-)
Monka, te pedig terelgesd őket! :-)
Addig is (és persze aztán is) áldás, békesség!

danimonka 2010.05.08. 01:55:32

@Ypszi: hát nekem mostmár ne jelezze sehogy. Ennyi is bőven elég volt...

@ilga: :)
süti beállítások módosítása