Szalad az idő :)

a két centiből egy

Jelenlegi olvasók

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • danimonka: Szia Mariann, annyira kedves vagy! Konkrétan meghatódtam! Nagyon jól esett amit írtál! :) Azt hisz... (2010.09.06. 23:20) kukucs
  • mariann49: Szia, én párszor kommenteltem,nem tudom,emlékszel-e? Londonban élek,van 3 felnott gyerekem,és nagy... (2010.08.25. 22:37) kukucs
  • anyamadár: Még mindig várjuk a híreket :) ti csak rendezkedjetek, dolgozzatok, pakoljatok meg minden, aztán í... (2010.07.21. 21:11) Minden rendben!
  • danimonka: @ilga: köszi :) a bútor persze relatíve sok/nagy meg minden :) de a boltnyitás nem rossz ötlet :) ... (2010.06.15. 22:50) Minden rendben!
  • anyamadár: Várom, várom a híreket, hogy sikerült a költözés, Zsombi hogy bírja? Dani? TEEE? :) (2010.06.13. 11:29) Minden rendben!
  • Utolsó 20

Képes eseménynaptár

Blog- és honlapajánló

Reklám

Pyry konyhája
Egy megbízható blogszakácskönyv
Göncölszekér
Versmegzenésítés biztos forrásból
Írka-firka együttes
Ír, skót zene kedvelőinek Budapestről

Tudomány

Akciós potenciál
Biológia mindenkinek
Kritikus biomassza
Egy remek tudományos blog szintén mindenkinek
A béka marad
Biológiával kapcsolatos tévhitek, félismeretek tisztázása

Mindennapok

Eszti blogja
Taiwan-ról
Pyry blogja
Salt Lake City és az USA magyar szemmel
Egy őrült könyvelő
Ypszi blogja
Szemrevaló
Könyv- és filmajánló Ypszitől
Christine
Angliából
Gyermekszoba
Hasznos ötletek blogja
Bonca emlékei
Edinburgh-ról
Anyamadár blogja
Dél-Angliából

azóta

2009.07.22. 00:45 :: danimonka

Zsomi

7870g tömény mosoly, kajáját türelmetlenül váró, kissé lusti, viszont az éjszakát teljesen átalvó tömör gyönyör. Nappal is alszik 2x (délelőtt meg délután). A babamasszázs végetért sajnos, Zsomi gondoskodott róla,hogy el ne felejtsem az utolsó alkalmat: 3x is pisilt és nagyokat dumált (merthogy elkezdett igen jelentősen kommunikálni, mint "tátá" meg "nyamnyam" és közben formálja a kis száját, szóval zabálnivaló) az óra végére meg nyűgös lett :) Konkrétan fogmanócska még nem bújt elő, bár az az íny ott zavarhatja néha, mert dörzsöli meg szorítja a "rágókáját".Igyekszünk minél többet emberek (zömében babások) közé menni, hogy lássa nemcsak mi vagyunk :) Így voltunk Preston mellett Melcsiéknél vendégségben (10 hós baba), Leeds-ben egy 2gyerekes családnál, ahol az anya magyar, aztán megvendégeltük Sue-ékat (volt főnököm), elutaztunk megnézni az Ír tengert Blackpool-nál és most hétvégén 2 baba-(gyerek) zsúrra vagyunk hivatalosak.

Magyar klub

A buli - én nem voltam, de állítólag - jól sikerült, több mint 60 ember jött el, volt szokásos balhé ("Az alkohol feloldja a kultúrmáz keltette bipoláris attitűdött és egyértelmű megoldást ad. Kinek ezt, kinek azt." ... mielőtt most bármit mondanátok, ezt Dani fogalmazta...), de összességében elérte a rendezvény a célját: lehetett ismerkedni. Már szervezik a következőt (amikoris nem leszünk Angolhonban).

Torna

Miután a végső határokat pedzegettem, vagyis egyik reggel Zsomi előtt arra ébredtem, hogy alig bírok megmozdulni (teljesen), leblattyogtam és nekifogtam egy nagyon enyhe tornának. Aztán egy hétig minden reggel csináltam, csak amikor újfent azt hitték, hogy terhes vagyok, na akkor már egy kissé lezuhantam... Nem egy nagy dicsőség, de még mindig sok maradt vissza (biztos van felesleg is, de szerintem nagyon megnyúltak a hasamon a szövetek/szalagok vagy akármi... (csak féléves anatómiánk volt). Állítólag még belefér az időbe (majd ha Zsomi után kell szaladgálni... tudom... de elég eltünthetetlennek tűnik ez az izé itt).De a remény hal meg utoljára :)

Egy kis Blackpool:

 

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://danimonka.blog.hu/api/trackback/id/tr821260102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pyry 2009.07.22. 19:41:35

Még több Zsomiképet kérünk szépen :))

Edinbogyo 2009.07.23. 00:18:30

Szia, Monka!Ha jol emlekszem, meg Anyamadar blogjan irtal az oltasokkal kapcs, h mindenkepp fertotlenitsen. Gondoltam megirom, h en most rakerdeztem az MMR-nel, ugyan miert nem torlik le, es azt a valaszt kaptam, h a fertotlenites, tulajdonkepp az alkohol, gyengiti az oltast, es ha le is fertotleitenek-de UKban ezert nem is fertotlenitik- akkor is alaposan meg kene tisztitani a bort, h ne maradjon alkohol, mert az rossz az MMRnek.
Amugy tokre irigyellek, h ilyen szepen alszik a kisfiad, en lanyom nagyon rossz alvo, kulonosen, ha jonnek a fogai:( na majd kijon mind egyszer;)

danimonka 2009.07.23. 23:04:40

@Pyry: igyekszem :)))

@Edinbogyo: Szia! Igen, emlékszem rá (legelőször nem MMR oltásnál merült fel, hogy nem fertőtlenítettek), de ezt nem tudtam, hogy az MMR-t gyengítheti! Ezt kinyomozom, mert érdekes! Köszi, hogy megírtad!
Azt mondták a babamasszázson, hogy egy ideig tart egy korszak a csöppségeknél. A kislányod is biztos fog majd aludni nagyokat. Én is reménykedem, hogy Zsominál valahogy ez megmarad...
süti beállítások módosítása