Szalad az idő :)

a két centiből egy

Jelenlegi olvasók

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • danimonka: Szia Mariann, annyira kedves vagy! Konkrétan meghatódtam! Nagyon jól esett amit írtál! :) Azt hisz... (2010.09.06. 23:20) kukucs
  • mariann49: Szia, én párszor kommenteltem,nem tudom,emlékszel-e? Londonban élek,van 3 felnott gyerekem,és nagy... (2010.08.25. 22:37) kukucs
  • anyamadár: Még mindig várjuk a híreket :) ti csak rendezkedjetek, dolgozzatok, pakoljatok meg minden, aztán í... (2010.07.21. 21:11) Minden rendben!
  • danimonka: @ilga: köszi :) a bútor persze relatíve sok/nagy meg minden :) de a boltnyitás nem rossz ötlet :) ... (2010.06.15. 22:50) Minden rendben!
  • anyamadár: Várom, várom a híreket, hogy sikerült a költözés, Zsombi hogy bírja? Dani? TEEE? :) (2010.06.13. 11:29) Minden rendben!
  • Utolsó 20

Képes eseménynaptár

Blog- és honlapajánló

Reklám

Pyry konyhája
Egy megbízható blogszakácskönyv
Göncölszekér
Versmegzenésítés biztos forrásból
Írka-firka együttes
Ír, skót zene kedvelőinek Budapestről

Tudomány

Akciós potenciál
Biológia mindenkinek
Kritikus biomassza
Egy remek tudományos blog szintén mindenkinek
A béka marad
Biológiával kapcsolatos tévhitek, félismeretek tisztázása

Mindennapok

Eszti blogja
Taiwan-ról
Pyry blogja
Salt Lake City és az USA magyar szemmel
Egy őrült könyvelő
Ypszi blogja
Szemrevaló
Könyv- és filmajánló Ypszitől
Christine
Angliából
Gyermekszoba
Hasznos ötletek blogja
Bonca emlékei
Edinburgh-ról
Anyamadár blogja
Dél-Angliából

na tessék

2009.09.14. 01:46 :: danimonka

 Végre eljutottam idáig, erre nem emlékszem mit akartam írni...

 Mindegy, leírom hogy telik egy nap. Hétköznap. 6.15-kor bekapcsol a Classic FM ("your relaxation station), de addigra Zsomi általában már fent van. (A biztonság kedvéért egy mobil is be van állítva Dani párjája alatt). Többnyire negyed órán belül sikerül kimászni az ágyból, attól függően hogy előző este bekapcsoltam-e a gépet. A felöltöztetés és a reggeliztetés az én dolgom, közben Dani a kettőnk reggelijét elkészíti. Az egyik legnehezebb dolog, hogy a jóllakott Zsomit lerakjam az ölemből a játszó"kiságyba", de mivel az idő nem túl kegyes haladni kell. Ha Daniéknak nem kell az autó, akkor 8.20-kor el kell indulnom, hogy beérjek 9-re. Zsomi már integet :)

Az itthoni továbbiakról Dani tudna hitelesen írni :) De itt egy kis videó egy ebédről, miközben apa és fia beszélget :))) 

 

A héten elindult az úszás Zsominak, Batley-ban egy iskola medencéje. Három kis picur van, plussz az oktató. Azt mesélte Dani, hogy Zsomi volt az egyetlen aki nem sírt (hízott a májam) :))), élvezettel csapkodta a vizet (ahogy a fürdés alatt szokta). Egyedül az a nehéz, hogy a férfiöltözőben nincs peluscserélő alkalmatosság :) és a földre nem szívesen rakja le Dani Zsomit... Nem tudom milyen hely lehet. Azóta megint volt súlymérés: 8540g bababa (most így hívom, mert ezt már mondja). Aztán voltunk fotózáson, mert az ajándék zacsiban, amit még a kórházban adtak, volt kupon. Persze közös fotót is szerettünk volna, úgyhogy csak repültek a kismadarak... aztán nekünk meg a lélegzetünk repült el, amikor mondta a csaj az árakat. Az odáig rendben, hogy ezek masszívan minőségi képek, meg vászonra nyomtatottak is vannak közöttük (canvas), de 1000 fontért köszönjük nem kérünk (he-he), úgyhogy erősen leredukáltuk a képeket. De azért nem semmik: A4-es papíron miniatűr méretben odaadták, hátha mégis meggondoljuk magunkat...

Jól eltértem a naptól :) Szóval. 9-kor nyitunk, Kim legtöbbször előttem beér. Nem sokkal utána megérkezik a délelőtti áru, én a drogosoknak kimérem az aznapi "állami" (ingyen) drogot, hogy készen legyen (ez pénteken mindig 3x-os adag). Közben a betegek receptjét ellenőrzöm, vagy tanácsot kell adni, vagy a telefonra válaszolni (ezt amennyiszer csak lehet Kimre hagyom) A legtöbbször olyan problémák vannak, hogy nem kapta meg, pedig úgy volt... én meg nem látom át Kim rendszerét, úgyhogy - remélhetőleg csak egyenlőre - nem foglalkozom ezzel. Közben megjön 10-re Crissie. Ő a besegítő, délután 1-ig. Most kissé kínosan nevetek a "besegítő"-n. Ugyanis annyi hibával dolgozik, hogy Kimmel ellenőriznünk kell a munkáját... (azt is amit amúgy nem kellene). Ez elég bosszantó. Közben meg nagyon sajnálja, meg cikinek érzi. Eleinte még nem szóltam, de amikor egyik délután nekifogtam egy "gyógyszeres doboznak" (dossette box - ez egy nagy műanyag doboz, amiben egy hétre előkészítjük a beteg adagját, 7x4 kis mélyedéssel, mert egy naphoz tartozik a reggel, délben, "teatime" és este. Na, ebben az egy dobozban (amit az asszisztensek készítenek elő és nekem kell ellenőrizni) 3 nagyvolumenű hibát is összehozott. Nem tudom hogy sikerült neki... (egyik gyógyszert nem kellett volna beleraknia, a másikat duplán rakta, a harmadik meg már nem is jut eszembe). Igazán most attól vagyok megijedve, amikor Kim szabira megy november elején... Közben meg állítólag jönni fog egy lány Dániából, egy gyógyszerészhallgató, aki 1 hetet szeretne eltölteni a patikában, hogy megnézze hogy műkszik... szegény... pont minket tudott felhívni... Először örültem az ötletnek, de később - amikor besűrűsödött a forgalom, meg a tennivaló, már nem nagyon... mindegy. Izgi lesz. Amúgy egy kicsit gáz, hogy mindenki laza patikának tartja ezt, mert kevés a forgalom, de közben meg annyi tennivaló van... példúl az első hetem azzal telt, a napi teendők mellett, hogy rendekraktam. Volt még 2005-ös naptár, meg 2007-es számlák... hát ilyen ha nincs konkrét vezetője egy patikának, csak helyettesek (megj.: azért volt, csak rövid ideig). Szóval azért napi szinten előfordul, hogy egyszerre kell 3 dolgot csinálni (problémát megoldani). Kimmel - ahhoz képest, hogy nem jöttem ki vele régen - egészen kezdünk összedolgozni. Amúgy aranyos volt amikor el kezdtem dolgozni, mert örült nekem. Mesélte, hogy neki 3 nevet is mondtak, közte az enyémmel és örült hogy én jöttem. Kérdeztem miért? Erre azt mondta, hogy az aki -nem közvetlenül - előttem volt tavaly, nem csinált semmit. Na, ezt annyira nem tudom elképzelni. Nem azért, hogy ömlengjek, de nem bírnám ki, hogy csak üljek egy helyben ha épp nincs ellenőrizendő. Össz-vissz két bajom van Kimmel:

1, a kapkodását nem bírom... nagyon kihat rám, és úgy ellenőrizni nagyon nehéz (és veszélyes manőver) Ahogy észrevettem próbálja kezelni, de eléggé be tud pörögni. Nem túl logikus a munkamenete, egy kis változtatással hatékonyabb is lehetne, de nem hiszem, hogy elfogadná tőlem a változtatásokat (ő már eléggé összenött ezzel a "bolttal" - kedves gyógyszerészek, most ne tessenek megkövezni, amiért boltot írtam. Higgyétek el, ez itt az (is)). Szóval talán majd később, vagy lassacskán.

2, mit nem adnék, ha legalább egy icipicit szebben beszélne angolul! A kiejtésére gondolok... most pénteken elkaptam egy érdekes szót. (Amúgy többször - még a szülés előtt is) gondoltam arra, hogy hangfelvételt kéne készítenem, hogy ízelítőt adjak az itteni kiejtésekről, de valahogy olyan "izé" lenne... na, ezt most értitek, nem? :) Szóval a gyógyszer neve a Valoid volt, és a telefonban, nem változtatok semmit, ezt így mondta: "folojd".

Zömében sikerül 5-re befejezni a munkát és bezárni. Rettenetesen utálom, ha valamelyik drogos nem jön, mert a vérmérsékletétől függően kicsit ijesztő arra gondolni, hogy az autó felé menet odajön hozzám... Egyszer fordult elő, pont ráhúztunk Kimmel, nem lettünk kész, de bezártuk az ajtót. Persze az illető rendíthetetlenül kopogott az üvegajtón... Nem tudom mit fogok csinálni az óraátállítás után, amikor tök sötét lesz (anno Paula mindig kikisért az autóig. Annyira aranyos volt).

folyt köv mint mindig :)

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://danimonka.blog.hu/api/trackback/id/tr391380308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edinbogyo 2009.09.15. 21:44:17

Te szegeny, jo sokat vagy tavol bababatol. Mondjuk, kicsit en is varom mar, h dolgozzak, csak valami olyan kellene, amit szeretek:(
Amugy nagyon aranyos a video:) fogzassal hogy alltok?mi tulestunk azon a brutal fogon, de jon a kovetkezo...mire kijon mind, lassan ki is hullanak es kezdodik elolrol:)

ilga 2009.09.15. 23:41:09

Kedves Gyerekek!

Nagyon édi ez a picur Zsombi! Komolyan kezdjük azt hinni, hogy amit korábban félig tréfásan mondtunk ennek okairól, ti. csokit ettetek a fogantatás előtt, az nem is vicc, hanem tényleg így lehetett! Annyira édes! :-)
És akkor, hogy mi ne legyünk azok: Dani már nem fog értelmesebben beszélni, de azért Picurnak adhatna esélyt! :-) Kell a gügyögés, biztos kell, azért, hogy lássa, tudnak vele egy nyelvet beszélni, azért hogy cimbik legyenek, de azért a biztató kezdet -bababa, annyira cuki! :-) - után lehetne egyébre is oktatgatni. Pl.: szemtekerezegtetés. De sok ilyen van még. :-)
Persze ha a gyógyszerész kollegina példájából indulunk ki, lehet, hogy Danó komám igazából az ott használatos angolt beszélte. Ilyen, mikor pakik, lengyelek (Gitti meg ne tudja...), magyarok, dánok - és angolok új nyelvet kevernek. Igazi gyógyszerészi feladat. Meg kőmíjes. Épül Bábel.
Rettenetes lehet odahagyni a két bébit... (Bár elképzelem, milyen édik lehetnek, ahogy integetnek...) No de ezt a két pasit csak etetni kell! (Bár, ahogy láthatjuk, egyik egész jól kínálgatja az étkeket...)
Az egyébként nem működik, vagy veszélyesebb, ha Danó megy óraátállítás után a gyógyszerészkamara elibe? Hogy valami biztonságot érezzetek... Elmenne Zsombival, tennének arra egy kanyart, ott családegyesítés, aztán usgyi haza.
Az úszás remek lehet, esetleg ha nem túl intim, s technikailag kivitelezhető, kérhetnénk arról is képeket? (Nem muszáj akt...)
Áldás, békesség nektek!

ilga 2009.09.15. 23:43:22

Bár azért ha Daniról lenne úszósapkás akt kép, megnőne a látogatottság... Vagy ellenkezőleg... :-)

danimonka 2009.09.19. 01:08:11

@Edinbogyo: alul két fog már kibújt, voltak nyűgösködések - szerintem - emiatt. Várjuk a továbbiakat, persze reménykedve, hogy nem lesz vészes... aztán majd meglátjuk. :)
Szorítok a munkát illetően. Hátha most már könnyebb lesz találni.

@ilga: komolyan mondom ha valami bajom van, újra elolvasom a kommentedet, mert sírtam a röhögéstől... (van egy tippem melyikőtök írta...) :D

A csokira nem emlékszem ;)

Úszósapkás aktot nem ígérek, de Zsomi+víz lesz állítólag majd a végén. Én is nagyon kíváncsi vagyok :)

Azt a kamarás dolgot nem egészen értem :)

Á, képtelenség téged felülmúlni :)))

ilga 2009.09.19. 16:13:08

Drága Gyerekek!

A kamarás akciónál arra gondoltam, hogyan lehetne nyugodtabbá, biztonságosabbá tenni a hazamenetelt, hogy ha leszáll az éj, októberben, négy órakor. Dani és Zsombi, két jól megtermett, erős legény(ke), ha úgy tetszik a két biztonsági bababa, eléd menne, s együtt mennétetek haza. Zsombi kikapcsolódna, te hamarabb látnád a két lurkót, Dani meg téged. Nem tudom, meg lehet-e oldani ezt, csak tipp volt.
Azóta támadott egy újabb ötletem: Paulát kellene előkeríteni, s megkérni, hogy kísérjen ki az autóig. (Tényleg, vele mi is van?)
Szeptember 25-től (asszem...) whiskey-fesztivál lesz valahol Scotlandbanben. (Ez egy kirándulási ötlet volt, a srácok talán rádőlnek. Nem mellesleg talán a fogas kérdésekben is jól jöhet, csillapító, zsibbasztó hatásával... Valszeg egy védőnő ezt elolvassa, még plüssmackót sem engednek -törvényileg!- a közelembe...)
Végezetül pedig egy segítségkérés: a videót milyen úton-módon tetted fel? Danónak már egy ideje -kb. két hónapja- próbálgatok feltenni egy hanganyagot, de nem megy sehogy sem... Van valami ötleted? Ide linkelném, de nem megy...

Kézcsók a szép kis családnak!

Áldás, békesség!

ilga 2009.09.19. 16:14:16

Jut eszembe, Zsombi még nem állt fel? Nem megyeget-jövöget még? (Bár mondjuk egy kicsit még fiatal ehhez, asszem...)

danimonka 2009.09.20. 00:13:57

@ilga: A hazameneteles ötleted jó, csak nem jó rendszeresen, mert macerás busszal értem jönni (mondjuk jóidőben felér egy szépnek nem nevezhető kirándulással), de amikor Danié az autó, akkor értelemszerűen jönnek értem.

Paula átkerült egy másik brancshoz (cégen belül egy másik patika), nem egészen értettem Kim beszámolóját erről, de valami heti óraszámcsökkentés volt benne... Egy ideje próbálom telefonon elérni mert amúgy is kérdeznem kell valamit tőle, de hol szabin volt, hol a lánya volt beteg és ezért nem volt bent, harmadszorra meg pont ebédszüneten volt... de elviccelve kb így tudnám elképzelni a telefonos beszélgetésünket: Paula gyere visszaaaaa! :))) Pedig ő ott lakik ehhez a patikához közel, szóval neki lényegében mindegy volt, hogy a parkoló felé (hátul) vagy elől megy haza. (Meg nem egy megijeszthető típus).

Mondtam a nagyobbik bababának a whisky fesztivált. Tetszett neki, csak messze vagyunk a skótoktól sajna :(

Zsomi még nem állt fel, elég kényelmes ebben a témában. Helyváltoztatás már van, de zömében oldalra fordul majd vissza és így próbálja elérni az előtte lévő tárgyat. Ha megtartjuk, akkor már áll, de kb úgy mintha a whisky fesztiválról jött volna haza... :)

A videót először a youtube-ra kell feltölteni, majd a megfelelő részt átmásolni ide. Nagyon nem vagyok hozzáértő a témában. Hangfájlokat meg végképp nem tudom hogy lehetne :( emailben se megy csatolva?

ilga 2009.09.22. 09:38:10

"...már áll, de kb úgy mintha a whisky fesztiválról jött volna haza... :)" :-DD El tudom képzelni... Remegő, rogyadozó térdek, párás tekintet, "habalaba"- beszéd, könnyes tekintet, tejgőzös lehelet... :-) Voltam már én is így...
Az üres, de gyűrött papírlapok is nagyon izgatják Picurt, főleg, ha falra vannak ragasztva. (A videó ezt árulta el - többek között.)
A feltöltést most épp nem tudom megoldani (Danó egykori, szeretett munkahelyén vagyok), de amint lehet, megpróbálom, köszi a segítséget! :-) Ám addig is íme, egy kis csemege... :-)
www.youtube.com/watch?v=ZsUKTfSxqmc

Áldás, békesség!

danimonka 2009.09.27. 22:52:02

@ilga: köszi a linket!!! Nagyon jóóó! (Dani épp most nézi) Nem gondoltam volna, hogy a Kaláka, megalakulása után 3 évre rá már ilyen sikeres volt :) 1973, tyűűű...
süti beállítások módosítása