Szalad az idő :)

a két centiből egy

Jelenlegi olvasók

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • danimonka: Szia Mariann, annyira kedves vagy! Konkrétan meghatódtam! Nagyon jól esett amit írtál! :) Azt hisz... (2010.09.06. 23:20) kukucs
  • mariann49: Szia, én párszor kommenteltem,nem tudom,emlékszel-e? Londonban élek,van 3 felnott gyerekem,és nagy... (2010.08.25. 22:37) kukucs
  • anyamadár: Még mindig várjuk a híreket :) ti csak rendezkedjetek, dolgozzatok, pakoljatok meg minden, aztán í... (2010.07.21. 21:11) Minden rendben!
  • danimonka: @ilga: köszi :) a bútor persze relatíve sok/nagy meg minden :) de a boltnyitás nem rossz ötlet :) ... (2010.06.15. 22:50) Minden rendben!
  • anyamadár: Várom, várom a híreket, hogy sikerült a költözés, Zsombi hogy bírja? Dani? TEEE? :) (2010.06.13. 11:29) Minden rendben!
  • Utolsó 20

Képes eseménynaptár

Blog- és honlapajánló

Reklám

Pyry konyhája
Egy megbízható blogszakácskönyv
Göncölszekér
Versmegzenésítés biztos forrásból
Írka-firka együttes
Ír, skót zene kedvelőinek Budapestről

Tudomány

Akciós potenciál
Biológia mindenkinek
Kritikus biomassza
Egy remek tudományos blog szintén mindenkinek
A béka marad
Biológiával kapcsolatos tévhitek, félismeretek tisztázása

Mindennapok

Eszti blogja
Taiwan-ról
Pyry blogja
Salt Lake City és az USA magyar szemmel
Egy őrült könyvelő
Ypszi blogja
Szemrevaló
Könyv- és filmajánló Ypszitől
Christine
Angliából
Gyermekszoba
Hasznos ötletek blogja
Bonca emlékei
Edinburgh-ról
Anyamadár blogja
Dél-Angliából

egyveleg

2009.05.19. 01:54 :: danimonka

Ezerkettőszázhatvanötödik űrlap. Épp jogsit igénylek. Nagyon szuper, mert online, telefonon és postai úton is el lehet intézni (a telefonban azt mondták, hogy postán keresztül a leggyorsabb), ingyenes az űrlap, csak a válaszboríték (ajánlott küldeményként) kerül pénzbe. Nevem, címem, telefonszámom és... ikszeljem be, hogy jól látok-e. Elég laza.

Találtam egy pár régi fényképet, a mobilomról lett letöltve. Csemegézek:

Még tavaly nyáron történt, hogy sok tennivaló gyűlt össze és a bevásárlás elcsúszott. Sebaj, keresünk egy éjjel-nappali, 24 órás teszkót, mintha láttuk is a kiírást... vasárnap este 6 körül volt...

 

Szóval itt a 24 órás az nem azt jelenti, hogy 24 órán keresztül van nyitva... Na, nem baj. A kis coop a faluban nyitva volt (ahol meg nincs kitéve nyitvatartás).

A következő kép pedig 2008 január 1-jén éjszaka készült. Mivel a wizzair-nek hála lekéstem a buszcsatlakozásomat (mert voltam olyan rendkívül buta, hogy Lutonból mentem, jöttem... ez volt az első hazajövetel illetve visszamenetel), ezért a national express elirányított Nottingham-be, (ez egy éjszakás buszút onnan délről idáig) ahova megérkeztem késő este kb fél 12 fele, viszont a következő buszom reggel 7-kor indult onnan Leeds-be. Persze a váró zárva volt, a buszsofőrök és a portás nem engedett be, hogy mégse fagyjak meg. Ja, az egyikőjük hozott ki egy pohár teát...

Az az utazásom konkrétan 25 órásra sikeredett (az utolsó buszon ki is taccsoltam). Úgy érkeztem meg, mint aki a Föld másik feléről utazott volna... (pedig ez egy szigeten volt, ha csak a buszutat veszem...)

Séta az ikeába

Nem volt autónk és egyik hétvégén kitaláltuk, hogy a térkép szerint nem lehet messze az ikea, nohát látogassuk meg, csorogtassuk a nyálunkat egy kicsit. Legalább sétálunk. Na, nem lesz nosztalgiám arra, hogy mégegyszer megtegyük ezt az utat...

 

Már csak egy kép maradt mára. A legutolsó munkahelyem mellett volt/van egy posta, ahol a volt kolleganőm barátnője dolgozik. Ő ezzel jár be dolgozni (oldtimer rajongók figyelem)

Ja, még egy kép maradt. Az egyik régebbi bejegyzésben írtam, hogy a cég nem alkalmaz takarítókat (csak padló fényezőket külsössel). Meg is van az eredménye...

Ma nagyon negatívra sikerült a bejegyzés. Na jó, volt hátsó szándék... olyan sokat panaszkodtam, hogy Anglia nem szép részére pottyantunk... de most már jobban hihető, ugye? Mert igenis van szép része is...

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://danimonka.blog.hu/api/trackback/id/tr201130753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danimonka 2009.05.21. 01:02:17

@Ypszi: jaaaaj, józavarba tudsz hozni :))))

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.21. 16:38:18

@danimonka: ebben profi vagyok, nem tehetsz róla :D

Amúgy Pyryék felől jutottam ide, még mielőtt furcsa lenne ez a nagy közvetlenség.. no meg végigolvastam az egész blogot, csak eddig nem szólaltam meg :)

danimonka 2009.05.22. 00:25:35

@Ypszi: Az irányt tudom, láttalak Pyry blogján, nagyon örülök neked!
Tejóóóég... végigolvastad?! Hú, le a kalappal! :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.25. 22:12:26

@danimonka: nem volt vészes, mert tökre izgultam, hogy mi lesz a gyógyszertárakban:) mint egy folytatásos kisregény:)

danimonka 2009.05.26. 00:17:01

@Ypszi: ezt most komolyan mondod? (írod) Mert én úgy érzem (Zsomit leszámítva persze) tök unalmas amiket írok. Már egy jópárszor abba is akartam hagyni. Meg olyan nehéz valós (?) képet adni, aztán persze az én szemszögemből tudom csak leírni, szóval erősen szubjektív... na, szóval nem is olyan egyszerű... (meg kéne még +12 óra a 24 mellé).

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.26. 00:25:37

Szerinted végigolvastam volna, ha halál unalmas?? Azért ilyen aszkéta nem vagyok:)

A szubjektivitás a lényeg, a te világod, a te szemeddel:)
Engem nagyon érdekeltek a munkadolgok, és direkt nem olvastam előre, hogy most akkor mi van, végigizgultam, hogy lesz-e állás, milyen, stb, hányszor kavarnak be a napirendbe, meg ilyenek.. a többi is érdekel persze, de ezeken lehet izgulni, meg drukkolni, meg örülni igazán, ha vmi jó történik:)

Szóval abba azért ne hagyd, ha nincs túl sok kedved, hangulatod, inkább irjál ritkábban:)

ezek az egyvelegek is jók.. én kiváncsi vagyok,na :)

értelmesebb téged olvasni, mint a big brotherben elveszteni pár agysejtet :)))

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.26. 20:01:53

@danimonka: örülök, hogy boldoggá tehettelek :D

balinvariánsmetrika (törölt) 2009.05.30. 19:40:28

Magam is West-Yorkshire-ben élek, de szerintem nagyon szép hely. A távolsági tömegközlekedés meg azért messze jobb, mint Magyarországon, csak hát nem lehet mindig pontosan belőni a csatlakozásokat, főleg, ha késik a repülő.
A birstalli ikea viszont valóban elég ótvar...

danimonka 2009.06.01. 00:13:55

@balinvariánsmetrika: szia, de jó! Merre laksz? Amúgy igazad van, vannak erre nagyon szép helyek (épp ma találtunk egy gyönyörű parkot Halifax mellett), csak - mint mindenhol - csúnyácskák is. Nekem személy szerint Bradford nem tetszik, kőkemény iparváros, lepusztult egykori gyárakkal (de van szép része is persze, csak nekem nem jött be).
Őő, nekem nem az ikea nem tetszett, hanem a gyalog odavezető út - arról tettem fel képeket :) persze autóval egészen más :)))
A távolsági tömegközlekedés szerintem is jó, csak abban az esetbe nem értettem, hogy a diszpécser miért irányított el Nottingham-be az éjszaka (azt hitte van ott ismerősöm, szállásom, hogy a reggeli 7 órási buszhoz majd kimegyek?) Legalább szólhatott volna (mert a másik útvonalon az átszállásnál legalább volt melegedő... autópálya melletti bodega), csak gondoltam nagy város, biztos jobb váróterme van... hát van/volt...
Úgy örülök, hogy írtál, nagyon érdekelne a te tapasztalatod :)
süti beállítások módosítása